veronicahillesjo

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Veronica hillesjö - 21 augusti 2010 11:38

Har haft ganska mkt att göra. =( tycker jag jobbar hela tiden och får inte tid till någon hemma. =(

Men men, man behöver ju pengar med =D + att jag älskar att jobba.

Jag måste få säga att jag älskar mitt liv nu, Jag har väldens bästa pojkvän, världens bästa son och bonus barn och Världens bästa JOBB. Live är på Topp!! =)


Igår fiskade jag kräftor med Älskling, barnen, svärföräldrar, Micke, Krille, Carro och Pippi. =) Vi hade en jätte mysig kväll. Vi fick hela 34st. =)

D va kul förutom att mina ben är söndertuggade av myggjävlarna! =(

Dom lyckades tilloch med att få mig hålla i kräftorna. =/ läskiga små krabater.

Och till råga på allt... NU ligger dom och kravlar i mitt badkar och har varit våra natt gäster. hehe

När jag slutat jobbet så ska jag åka till Rudan och möta upp Älskling, liam och svärföräldrar, är haninge dagen där med massa aktiviteter. =)

Efter Rudan blir d hem och koka krabaterna som hyr badkaret. hehe

Och som ni kanske förstår så avslutar kvällen med en föhoppningsvis underbar kräftskiva!!


Hoppas ni alla får en underbar dag/kväll.


Tjooolahopp


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vardagen tillsammans med underbara Peter. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards