veronicahillesjo

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Veronica hillesjö - 1 augusti 2010 21:15

Sov en stund förut och det va hur skönt som helst. Behövde verkligen det efter gårdagen. =P sen hjälpte jag älskling och svärfar att göra rent förgasarna till min och hjärtats folkracebil vi ska tävla med nästa helg.

Ser fram emot tävlingen och allt gör det bara bättre att jag får vara där tillsammans med min underbara Peter Lundmark! Älskar dig hjärtat! =)

Sen kom Micke (peters bror) hem till mina svärföräldrar/micke och peters föräldrar. Jag tog bilen och handlade allt som man har till tacos och åkte hem till dom igen och lagada mat till alla. =)

Fick dock lite hjälp av trötta micke. =P


Nu ska jag och älskling hem till sängen och kolla på eN Wallander film och bara mysa!! Imorgon blir d packa massa saker för vi flyttar ju troligtvis i veckan.


Trevlig söndags kväll!! =)



Av Veronica hillesjö - 1 augusti 2010 12:53

Igår blev d utgång med Sandra, Stefan och deras vänner. =)

Mitt bästa hjärta kom och hämtade mig i stan efter vi ätit på burger king. =)

Va en underbar kväll.

Idag har jag hunnit med frukost, badat med Liam, melissa, nathalie och nova här hos mina svärföräldrar vid badudden. =) sen gick jag en promenad med Liam så han kunde somna i vagnen.

Nu ska jag själv lägga mig i sängen och vila lite. Sen ska jag hjälpa älskling att bygga på våran folkrace bil. God middag =D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vardagen tillsammans med underbara Peter. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards