veronicahillesjo

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Veronica hillesjö - 2 augusti 2010 23:22

Nu sitter jag och älskling och kollar Luftslottet som sprängdes. =)

Tar ett glas vin och äter lite kex med ost. =) Jag gör då tvärt om och äter ost med kex. :P Jag Älskar brieost och skulle nästan kunna leva på det. :P

Vi bor just nu hos mina svärföräldrar då dom har tagit en tripp till rättvik. Hundarna får vara med oss här hemma. =) Sötisar! <3


Idag har vi packat massa hemma i min lägenhet, sen åkte vi hit och peter började mecka med folkracebilen.

Sen körde jag pappa, ingela, farmor och farbror till båten.

Efter det så åkte jag, älskling, micke, PIPPI, Erik och jonna och körde gokart  hammarby. =) wiii det är grymt kul och tiderna blir bara bättre och bättre.

Har nog blivit en tradition att vi alla åker en dag i veckan och kör. :P


Sen gick jag och älskling ner till sjön och fiskade. Jag fick 2 abborrar och hjärtat fick då inga. :P hehe men andra ord så är jag mycke bättre än honom. :P

Nu ska vi kolla klart på filmen!


Hej hopp!! =D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vardagen tillsammans med underbara Peter. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards