veronicahillesjo

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Veronica hillesjö - 9 augusti 2010 08:51

Har tyvärr inte haft tillgång till någon datur under helgen så jag har inte kunnat uppdaterat er om hur d gick för mig och peter på folkrace tävlingen.

i fredags så körde vi ut vårat ekipage. Allt gick bra och fick ordning på bilen. Den har gått klockrent hela helgen. =)

På kvällen grillade vi med Jonna och Erik som sov i deras husvagn bredvid oss. Efter maten spelade vi kort och tog några kalla. =P

Dom lärde mig och peter att spela fyrmanstvist, hur kul som helst. =)

Sen på lördagen gick vi upp tidigt för vi va tvugna att besiktiga bilen innan tävling. D gick igenom utom några fel. =D


Sen gick klockan och d började närma sig start. =/ Jag va nervös som bara den. När jag körde upp bilen på startplattan så skakade hela kroppen. =S

Men iväg kom jag och när jag skulle lägga i tvåan så flög knoppen på växelspaken av så jag missade växeln och tappade massor med fart. =(

Så i första heatet kom jag 5:a.

Andra heatet gick sådär, det regnade floder så va jättesvårt att köra men tog en 5:e plats där med. =)

när jag sen gick och kollade resultatlistan så låg jag på 39:e plats och det va bara 36 som skulle gå vidare till söndagen.

Besviken var jag som inte skulle få köra mer men sen kom dom ner med listan på vilka som skulle få köra på söndagen och jag hade sån tur så det va några som avanmält sig så jag blev den sista personen i min klass som kom vidare. =D

Älsklig körde jättebra men fick inte ihop tillräckliget med poäng för att gå vidare till söndagen =(


Söndagen: Vi körde 3 heat då. fick placeringarna 5:a, 5:a och sista fick jag svartflagg. =P haha vilket inte riktigt var mitt fel, men men sånna är reglerna. =)

Vi packade ihop allt från banan och åkte hem. Va hemma vid halv nio. =/

Svärmor hade lagat mat till oss när vi kom dit. Underbart.

Sen åkte jag och min familj hem och sov. =)


Nu är jag på jobbet, jag är trött som bara den. har varit en tuff helg.

Hoppas ni får en trevlig dag.!


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vardagen tillsammans med underbara Peter. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards