veronicahillesjo

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Veronica hillesjö - 6 augusti 2010 12:00

Nu gör jag ett nytt försök och hoppas datorn vill vara med en liten stund. =)

I onsdags flyttade jag och älskling. allt är uppe nu och d känns så himla skönt. Igår va vi hemma hos svärföräldrarna hela dagen och mckade med folkrace bilen. Hjärtat och svärfar meckade och jag kämpade med att måla bilen! :P Men d är faktiskt ett projekt för sig om man är nogrann som jag och vill att allt ska vara perfekt. Lägger upp bilder efter helgen. =)

Nu är folkracebilen klar för att åk ut på banan och tävlas med. Jag börjar nog bli lite nervös. =/ Tror jag kommer ha svårt att sova inatt. :P

Men som tur är så har vi fått låna en husbil av underbara micke (peters bror) som vi ska sova i på banan hela helgen. Så skönt stt slippa gå upp tidigt för att man ska iväg och slippa åke hem näs dagen är slut och man är trött.


Ska hjälpa svärmor med lunchen nu sen åker vi! =D


Ska försöka skriva och uppdatera er under helgen. =)


Önska mig lycka till för jag ska ta hem en finalplats!!!!

Nu kööör vi hjärtat..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vardagen tillsammans med underbara Peter. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards